Sommar Brud

Alla inlägg under augusti 2015

Av Alicia - 30 augusti 2015 10:57

Hallå på er <3 Snacka om att jag verkligen glömde helt bort att blogga igår om vad jag skulle göra efter jag varit på Skogsbo.. Hehe! Men jag var på mat festivalen.. Mer inlägg sen pussar <3

Av Alicia - 29 augusti 2015 08:02

Morgon på er <3 Är uppe med tuppen idag haha! Jag ska nämligen på Vadsbo cupen. Och ni som undrar vad
det är så är det en stor fotbolls cup. Och iår är det TIF=Tidavads IF som håller i det här. Jag själv ska inte vara med att spela utan det är ett annat lag i TIF.. Men jag kommer vara på Skogsbo och jobba= sälja kakor m.m Och hänga med mina kompisar lite.. Efter det ska jag på.... Ja det får ni veta lite senare.
PUSSAR OCH KRAMAR <3 <3

Av Alicia - 28 augusti 2015 14:24

Hejsan på er <3 Längesen jag skrev nu.. Men nu ska vi köra igång igen. Det låter som en bra idé va? Imorgon börjar vi. Ha det gött så länge och njut
utav fredagen. Jag kommer att vara i Mariestad ungefär hela eftermiddagen! Känns längesen jag skrev det nu men ÄNTLIGEN.. Pussar och kramar till dig <3

Av Alicia - 15 augusti 2015 10:23

Hej på er mina babes <3 Idag ska jag och en av mina bästisar Ellen åka och bada i bassängerna i Mariestad. Där vi ska bada heter Ekuddenbadet. Har nån av er varit där i sommar? Har hört talas om att dem har piffat till det, målat och gjort om i omklädningsrummet.
Från en sak till annan..
Visst har "sommarlovet" gått fort? Eller är det bara jag?
Ibörjan av sommaren så hade man ju sjukt många grejor man skulle göra. Som va med kompisar, åka och bada tillsammans, "fest", tjej kväll och massa mer.. Man har ju knappt gjort hälften hehe.. Önska ju att sommaren skulle vara längre. Och nu blir det ju precis lagom när det fina, soliga vädret kommer. Ja då ska man ju börja skolan igen.. Typiskt hehe! Jag tror jag har lite att packa iordning nu tills badet. Dem kommer och hämtar mig om en halvtimme. Vi ska träffa en kille där också så är lite nervös haha!! Skriver sen hur det gick. Pussar och kramar till er <3 <3

Av Alicia - 13 augusti 2015 08:43

Morgon bloggisen <3 Idag ska jag hänga med mina kompisar, bada i poolen och sånt.. Och vi ska laga mat själva och det är jag INTE PRO på att göra hehe. Juste jag glömde nästan bort, fotbolls träning ikväll. På söndag är det hemma match mot Töreboda. Sist vi spelade mot dem vann vi. Och det ska vi fan göra på söndag med! Nu blir det smothie till frukost, as hungrig. Vakna ganska tidigt idag emot vad jag brukar. Positivt eller negativt? Haha. Inlägg senare Pussar och kramis <3 <3

Av Alicia - 12 augusti 2015 13:31

Jag har platt näsa #FINE jag vet. Jag bryr mig inte.. Jag ser ut såhär, det är inget jag kan råför! Och jag är så jävla trött på alla som kommenterar min näsa.... Och jag är nöjd hur jag ser ut, hur jag är. Och ni som inte förstår att det INTE är utseendet som räknas #FUCKOFF !! Jag gillar mig själv och är mig själv.. Låt mig få vara mig själv då /Alicia Larsson

Av Alicia - 2 augusti 2015 20:50

Nu har jag och min lille brorsa haft twork lektion haha. Måste börja lära han i tid. TWORK TWORK!!

Av Alicia - 2 augusti 2015 16:23

Hej på er mina babes <3 Har lite kalas (igen) hehe.. Ska ju åka till Ullared i slutet av denna månaden. Nu har jag stålar kan man säga haha.. Längtar som en tok. Också ska man ju börja sexan om 17 dagar. Jag vet inte om jag längtar eller inte.. Men det blir skönt med ny lärare. Våran förra var ju helt dum i huvudet. Men den läraren vi får nu har prov typ varje vecka. Och det är vi inte vana vid. Våran lärare vi hade i femman hade aldrig prov med oss. Vi hade bara glosor en gång i veckan. Och det var ändå med våran andra lärare.. Men är iallafall taggad på betygen. Och inte lika taggad på dem nationella proven. Men det går nog bra. Nu ska jag försöka vara lite social med mina vänner hehe. Pössar <3

Ovido - Quiz & Flashcards