Sommar Brud

Alla inlägg den 1 augusti 2015

Av Alicia - 1 augusti 2015 20:16

Hej mina älsklingar <3 Min laddare har hållit på att krångla så har inte haft batteri = att jag inte kunnat blogga tyvärr.. Jag mår inte så bra just nu, min bästis pappa gjorde ju sexuella övergrepp på mig. Det var i maj han gjorde det mot mig. Som ni vet har jag varit inne hos polisen och så. Och det var ju några veckor sedan.. Utredningen blev ju nedlagd pågrund av att det inte fanns några bevis. Men nu fattar jag verkligen inte varför han gjorde så mot mig. Jag tänker väldigt mycket på vad han gjorde. Jag har förlorat vänner, bästa vänner. Jag trodde att dem trodde på mig. Men det gjorde dem visst inte. Efter man fått ett sms från en av vännerna som det stod att vi stöttar dig och alltid finns här om du behöver snacka, att vi tror på dig. Det här meddelandet fick jag ibörjan av utredningen. Jag var glad då att dem var på min sida. Jag var glad över det tills igår. Då visade det sig att dem var
på pedofilens sida.. Jag blev ledsen och besviken. Nästan alla är på hans sida bara för att det inte fanns några bevis på det han gjorde. Då åklagaren inte kunde fortsätta utredningen till rättegång. Jag blev så ledsen att jag satt i timmar med huvudet i soffkudden och grät. Jag trodde ju att utredningen skulle gå vidare.. Polisen trodde ju på mig, med det räcker ju inte. Det gör ont att se dem jag trodde var mina riktiga vänner umgås med pedofilens familj.. Men man får försöka tänka att det är dem som väljer att umgås med en pedofil. JAG behöver aldrig mera träffa människan.
Jag mår ganska dåligt av dehär.. men det är ju heller inte så konstigt. Jag har rätt att må dåligt över det. Men det är jobbigt när man hör mina "gamla" vänner som valt pedofilens sida säga: du sa säkert bara sådär för att få uppmärksamhet. Men varför skulle jag vilja förlora mina vänner som man har umgåtts med varje dag på det sättet..
Det är så pedofilen försöker få alla att tro det där. Han är så slug. Att han vågar tafsa på mig under en filt i en soffa full med vuxna och barn. Då är man sjuk.. Den här mannen har även gjort andra konstiga saker mot andra unga tjejer. Men jag blir glad av att se när bloggen växer. Ni gör mig glad. Jag ber er inte att tycka synd om mig..
Jag vill bara att ni ska veta hur läget är. Ni får ställa frågor, funderingar i kommentarerna eller maila mig på alyriana.al@gmail.com. Detta är ett ämne som måste diskuteras.. Tillsammans kan vi minska sexuella övergrepp i Sverige. Var tuff.. För mig tog det en månad innan jag berättade för någon. Jag var helt enkelt rädd för vad som skulle hända. Man får vara rädd. Det måste man få vara. Och Sveriges rättsystem är piss dåligt. Jag vet det själv. Men det är så många ungdomar där ute som inte vågar berätta. Men jag finns här för alla er <3 Jag var jätte nervös för första förhöret. Men jag gick till polisen och fick förhöret överstökat. Jag var glad och stolt över att jag klarade det. Jag är lika stolt över dem andra som också klarar det. Och vilken lättnad det var efter jag gjorde det. Det kommer det bli för er med om ni också vågar ta det stora steget.. Det är viktigt att man tuffar till sig och bara gör det. Jag vill inspirera andra som blivit utsatta att ta steget. För det är viktigt för dig och alla andra. Och du själv blir en förebild för andra. Om du tar steget och en till gör det och en till och en till och en till och en till och en till. Då kommer vi få slut på dehär. Jag är super envis, och det ska ni alla också bli. Vi ska bekämpa alla pedofiler. Eller hur? Tillsammans fixar vi det. Ni får jättegärna maila mig om ni behöver hjälp eller om ni har frågor. Som jag skrev tidigare jag finns här och stöttar alla <3 BAMSE KRAMAR <3

Ovido - Quiz & Flashcards