Sommar Brud

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2015

My Nose!!!

Av Alicia - 12 augusti 2015 13:31

Jag har platt näsa #FINE jag vet. Jag bryr mig inte.. Jag ser ut såhär, det är inget jag kan råför! Och jag är så jävla trött på alla som kommenterar min näsa.... Och jag är nöjd hur jag ser ut, hur jag är. Och ni som inte förstår att det INTE är utseendet som räknas #FUCKOFF !! Jag gillar mig själv och är mig själv.. Låt mig få vara mig själv då /Alicia Larsson

 
 
SAGiE

SAGiE

12 augusti 2015 14:02

Jag har en potatisnäsa som jag blivit mobbad för i flera år så vet hur jobbigt det är
med alla kommentarer.
Jag tycker det är jättefint med lite plattare näsa!
Fattar inte vad folk har emot det :c


http://sagie.bloggplatsen.se

Alicia

12 augusti 2015 14:26

Inte jag heller.. Dem flesta i dagens samhälle bryr sig bara om hur man ser ut.. Väldigt synd tycker jag. Ingen får bli mobbad för hur man ser ut eller hur man är. Mobbaren har säkert något eget "kropskomplex". Man har ju lärt sig att ignorera det med tiden, men det gör ju fortfarande lika ont att höra! Hoppas du inte blir mobbad något mer. Styrkekramar till dig

 
Bokmonstret

Bokmonstret

12 augusti 2015 21:57

Du är verkligen jättefin och du gör helt rätt som inte tar åt dig. Stay strong!

http://bokmonstret.weebly.com

Alicia

12 augusti 2015 22:02

Tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alicia - 5 november 2015 13:13

Hej bloggis

Av Alicia - 5 november 2015 08:45

Hej bloggen

Av Alicia - 29 oktober 2015 14:48

Sådär nu har vi kommit iväg till Bowling hallen.. I Mariestad blev det visst, var så himmla dyrt i Skövde. Kosta runt 400kr för 1bana i 1 timme. Så vi tog Mariestad istället. Där man fick 2banor i 1 timme för 200kr. Men det ska bli spännade.. Haha!...

Av Alicia - 29 oktober 2015 08:49


Åå hej bloggisen!!

Skapa flashcards