Sommar Brud

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2015

Ekuddenbadet

Av Alicia - 15 augusti 2015 10:23

Hej på er mina babes <3 Idag ska jag och en av mina bästisar Ellen åka och bada i bassängerna i Mariestad. Där vi ska bada heter Ekuddenbadet. Har nån av er varit där i sommar? Har hört talas om att dem har piffat till det, målat och gjort om i omklädningsrummet.
Från en sak till annan..
Visst har "sommarlovet" gått fort? Eller är det bara jag?
Ibörjan av sommaren så hade man ju sjukt många grejor man skulle göra. Som va med kompisar, åka och bada tillsammans, "fest", tjej kväll och massa mer.. Man har ju knappt gjort hälften hehe.. Önska ju att sommaren skulle vara längre. Och nu blir det ju precis lagom när det fina, soliga vädret kommer. Ja då ska man ju börja skolan igen.. Typiskt hehe! Jag tror jag har lite att packa iordning nu tills badet. Dem kommer och hämtar mig om en halvtimme. Vi ska träffa en kille där också så är lite nervös haha!! Skriver sen hur det gick. Pussar och kramar till er <3 <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alicia - 5 november 2015 13:13

Hej bloggis

Av Alicia - 5 november 2015 08:45

Hej bloggen

Av Alicia - 29 oktober 2015 14:48

Sådär nu har vi kommit iväg till Bowling hallen.. I Mariestad blev det visst, var så himmla dyrt i Skövde. Kosta runt 400kr för 1bana i 1 timme. Så vi tog Mariestad istället. Där man fick 2banor i 1 timme för 200kr. Men det ska bli spännade.. Haha!...

Av Alicia - 29 oktober 2015 08:49


Åå hej bloggisen!!

Ovido - Quiz & Flashcards