Sommar Brud

Alla inlägg under september 2015

Av Alicia - 25 september 2015 09:45

Nemen tjena på er <3 Saknat er som inihelvete det vet ni (hoppas jag)!
Vad ska ni göra i eftermiddag??
Jag ska ta bussen in till stan med mina tre kompisar Ellen, My och Tuva.W Det ska bli super mysigt!!
Men nu undrar ni säkert vad jag ska göra där.?
Jo vi ska käka pizza, kolla i affärer och sist men inte minst ska vi gå en spökvandring. Dem som gör spökvandringen är estetern som går på Vadsbo Gymnasiet i Mariestad. Dem är verkligen sjukt duktiga.
Dem har alltid en spökvandring när skördefesten är i Mariestad. Och detta
år handlar det om clowner.. Scary hehe! Nån som håller med??
Och förra året var det nån människo fabrik.. Spännande!!

Förra året efter vi hade gått färdigt spökvandringen gick det runt en full gubbe på stan. Som sa att han skulle pissa på er. Inte så trevligt direkt. Hoppas att det inte är såna fullgubbar i år!!!!!

Har inte ätit frukost än.... Nåt man ska göra kanske??
Cherrios medmed mjölk funkar det?
Får prova haha!!
Fler inlägg kommer upp under dagen ha det så bra så länge
PUSSAR AND KRAMAR!!

Av Alicia - 5 september 2015 18:32

Hallå på er mina BABES<3 Har saknat er så jävla mycket <3! Har ätit en stor fet jävla marabou idag! Shiit va gött. Är verkligen pröpp mätt haha..! Så nu får jag inte äta mer idag.. Har ju fotbolls match mot Jula BK imorgon. En match som man verkligen måste vinna asså. Är as pepp!! Men klart som fan att jag får äta.. För till kvällens middag blir det räkor och kräftor med vitlöksbröd, aioli. Till dryck blir det päron/äpple cider. Gött eli gött! Jag kanske ska bli en sån som skriver upp rätter. Man fick ju till det ganska bra! Eller hur.. eller inte hehe! Känner mig ganska redig idag trotts onyttig mat och kollat tv hela dagen. Jag har städat (lite).. Jag har gjort alla läxor och tränar engelska glosor. Hur tränar ni era glosor? Jag brukar oftast använda mig av en whiteboard och förhöra mig själv på den. Jag skriver upp alla ord på svenska och låter dem vara kvar, sen översätter jag bara orden på engelska. Det smarta med att använda sig av en whiteboard är att du behöver inte sitta och skriva om dem på svenska utan du kan ha kvar dem och bara sudda ut engelska orden. Lång mening hehe.. Tips från coachen.. Det funkar för mig och jag lär mig dem oftast efter bara tre gånger. Ni kan ju prova. Enligt mig tycket jag det är roligare att skriva på whiteboard än med "vanligt papper och penna". Hare gött så hörs vi imorgon igen. PUSSAR <3 <3

Skapa flashcards