Sommar Brud

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2015

Time Out för......?!

Av Alicia - 5 oktober 2015 21:18

Hej på er <3 Vad kul att se hur många det är som läser min blogg (utan några uppdateringar hehe..! Ber om ursäkt inte ok lixsom! Men istället för att hålla på och skriva att jag ska börja blogga igen osv.. Men jag bloggar inte iallafal då. Dumt av mig men jag har heller inte orkat. Jag mår piss.. Har ingen bra "blogg utrsustning" dessutom ingen bra kamera datorn är paj och inget är som
det ska. Och det är verkligen inte det med utrustningen jag inte orkar blogga! Utan det att jag inte mår bra, då pallar man inte att blogga, man vill bara vara i sin egna lilla bubbla!

Men vad jag har beslutat är att jag tar en time out tills 3 November. Och hoppas då på att jag mår mycket bättre. Kanske börjar blogga lite tidagare om jag orkar. Men vi får se.

Hoppas ni förstår läget, hur det är! Om
ni vill ha kontakt med mig är det bara att slänga iväg ett mail till Alyriana.al@gmail.com

Godnatt och ha en underbar höst <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alicia - 5 november 2015 13:13

Hej bloggis

Av Alicia - 5 november 2015 08:45

Hej bloggen

Av Alicia - 29 oktober 2015 14:48

Sådär nu har vi kommit iväg till Bowling hallen.. I Mariestad blev det visst, var så himmla dyrt i Skövde. Kosta runt 400kr för 1bana i 1 timme. Så vi tog Mariestad istället. Där man fick 2banor i 1 timme för 200kr. Men det ska bli spännade.. Haha!...

Av Alicia - 29 oktober 2015 08:49


Åå hej bloggisen!!

Ovido - Quiz & Flashcards