Sommar Brud

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2015

I am Back Now!!

Av Alicia - 29 oktober 2015 08:49

Åå hej bloggisen!! <3 Fy fan vad jag saknat att få skriva här.. Har laddat upp med många inlägg som kommer upp i den här, och nästa vecka.
Ska verkligen bli super kul att hoppa upp på hästryggen igen.. Eller vad säger man hehe!!

Idag ska vi i familjen åka och bowla i Skövde.. Tror det var det vi skulle göra iallafall hehe.. Kan ju inte komma ihåg allt själv lixom!
Det är fan helt otroligt... Har bara bowlat i Mariestad förut haha!
Men idag får man prova på nya banor.
Nån annan som ska bowla idag?

Åå idag kommer bästis My hem från (Turkland) Turkiet. Fy fan vad jag saknat henne.. Dock har hon bara varit borta i en vecka! Men på Lördag ska jag äntligen få träffa dig <3

Jag skulle kunna sitta i flera timmar och bara skrivia, och skriva om massa saker som hänt det senaste. Haha.
Men nu var dehär inlägget slut!!

Vi hörs lite senare idag.. KRAM <3

 
 
Ingen bild

My

9 november 2015 14:01

Så jävla stark o snygg tjej😍

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alicia - 5 november 2015 13:13

Hej bloggis

Av Alicia - 5 november 2015 08:45

Hej bloggen

Av Alicia - 29 oktober 2015 14:48

Sådär nu har vi kommit iväg till Bowling hallen.. I Mariestad blev det visst, var så himmla dyrt i Skövde. Kosta runt 400kr för 1bana i 1 timme. Så vi tog Mariestad istället. Där man fick 2banor i 1 timme för 200kr. Men det ska bli spännade.. Haha!...

Av Alicia - 6 oktober 2015 07:25

Hej på er

Ovido - Quiz & Flashcards