Sommar Brud

Alla inlägg den 17 juli 2015

Av Alicia - 17 juli 2015 18:47

Hej!Här kommer ett recept på hur man gör en ansikts mask för FET HY.

Du behöver:
1 Äggvita
10-12 droppar citron saft
Gör såhär:
Vispa ihop ingredienserna till skum och lägg i en burk eller applicera direkt. Låt torka i några minuter och tvätta av med ljummet vatten.
OBS! SMÖRJ IN ANSIKTET MED EN CREM'E EFTERSOM MASKEN ÄR UTORKANDE.

Av Alicia - 17 juli 2015 14:10

Hej! Sitter i solen i Forsvik och äter glass, gött som fan hehe. Vi har gått skattjakt i en timme, gissa vad vi fick? Ett ynka litet diplom!! Vi sprang runt och letade ledtrådar, måste gått typ en mil idag hehe. Tur att jag hade på mig mina jogging stor. Vad har ni hittat idag då? Ikväll ska vi grilla hamburgare och frittera strips. Nu ska jag njuta av solen och åka ett pytte litet tåg. KRAMAR <3

Av Alicia - 17 juli 2015 09:44

Hej bloggen <3 Idag fyller min lilla syrra Alma 8 år så GRATTIS GRATTIS TILL DIG <3 Vi ska åka hela familjen till Forsvik, där det fanns lite aktiviteter och annat roligt idag. Så dit rycket jag ni ska åka. Vi åt precis lite lyx frukost med Jordgubbs smothie, apelsin jos och god frallor med massa grönsaker på. Om ni vill ha ett recept på den jordgubbs smothien vi gjorde så kommentera! Det kommer upp 2 inlägg till på bloggen idag, ett vid 2 tiden och ett vid 6 tiden. Puss på er <3

Ovido - Quiz & Flashcards