Sommar Brud

Alla inlägg den 28 juli 2015

Av Alicia - 28 juli 2015 11:48

Hej på er <3 Kom hem kvart i 00.00 igår. Vi satt och spela stress (ett kortspel). As kul!! Jag kan verkligen inte spela kort spel som går fort. Det sluta med att jag satt och gap skratta samtidigt som mamma höll på att lägga mina kort haha.. Och dem vi var hos bor i en lägenhet.. Stackars dem alla satt verkligen och gapskratta. Vi körde bubblan också (kortspel) , jag satt och kolla upp samtidigt som jag hade koll och byta kort. Men sen när jag kolla ner så hade alla blåst upp munnen, förlora hela tiden hehe.. Men när jag väl hade skansen att blåsa upp munnen skratta jag så det gick verkligen inte. Min kompis Kim ringde för en stund sen och fråga om jag ville komma imorgon och spela rollspel, nåt konstigt kort spel och massa sånt.. Jag fattar verkligen inte vad rollspel är. Nån som vet?? Ska ut och gå med mamma nu. Pussar och kramar till er <3 <3

Ovido - Quiz & Flashcards