Sommar Brud

Direktlänk till inlägg 1 juli 2015

Våld 2

Av Alicia - 1 juli 2015 00:30

Här kommer ett inlägg om våld. Det är aldrig okej att någon gör dig illa. Det är jätte jobbigt när man ska berätta vad som har hänt, men den känslan efter du har berättat vad som har hänt den är fan underbar. Du kommer få stöd hjälp. Det är viktigt att man säger stopp om nån gör något mot dig som du inte vill. Och dem som har blivit utsatta för det här styrkekramar till dig <3! Det är många som känner att det är mitt fel, dem som blivit utsatta. Det är inte erat fel, det spelar ingen roll om man blivit våldtagen, tafsad på, misshandlad, slagen, hotad med mera. Det är inte OKEJ att någon gör något utav det här mot er, och det är inte ditt fel, det är personens fel som gjort det. Detta har ju hänt mig, I börjar så mådde jag piss, jag åt inte, jag sov knappt ett ända skit och mådde inte alls bra.

Ni som blivit utsatta för det här, och har frågor mala mig på alyriana.al@gmail.com älskar er <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alicia - 5 november 2015 13:13

Hej bloggis

Av Alicia - 5 november 2015 08:45

Hej bloggen

Av Alicia - 29 oktober 2015 14:48

Sådär nu har vi kommit iväg till Bowling hallen.. I Mariestad blev det visst, var så himmla dyrt i Skövde. Kosta runt 400kr för 1bana i 1 timme. Så vi tog Mariestad istället. Där man fick 2banor i 1 timme för 200kr. Men det ska bli spännade.. Haha!...

Av Alicia - 29 oktober 2015 08:49


Åå hej bloggisen!!

Ovido - Quiz & Flashcards