Sommar Brud

Direktlänk till inlägg 2 juli 2015

Hockey <3

Av Alicia - 2 juli 2015 09:51

Morgon på er <3. För mig så blir det att ligga på stranden hela dagen och götta mig. Så det kanske inte blir något inlägg idag men vi får se. Vill ni veta en spännande sak eller? Det kanske inte är så spännande för er, men för mig fan vad egoistisk de lät!! Men jag ska börja spela hockey i höst, jag är så jävla taggad. Jag var as sugen på att börja när den här årets säsong var slut. Alltså när den säsongen som var de här året va slut så ville jag börja nästa säsong. Fattar ni? Men iallafall, sen så ville jag inte börja för att då skulle jag bli ensam tjej i laget. Men för typ en vecka sen så kikade det en tjej som går i laget över mig, och säger att det ska börja en till tjej i samma lag som jag. Så nu Jävlar kommer det bli att åka till ishallen i höst/vinter. Är jätte taggad. Mamma ropa på mig precis och ville att jag skulle gå ner och äta frukost, får väll göra det då innan hon blir arg på mig haha. Have a nice day <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alicia - 5 november 2015 13:13

Hej bloggis

Av Alicia - 5 november 2015 08:45

Hej bloggen

Av Alicia - 29 oktober 2015 14:48

Sådär nu har vi kommit iväg till Bowling hallen.. I Mariestad blev det visst, var så himmla dyrt i Skövde. Kosta runt 400kr för 1bana i 1 timme. Så vi tog Mariestad istället. Där man fick 2banor i 1 timme för 200kr. Men det ska bli spännade.. Haha!...

Av Alicia - 29 oktober 2015 08:49


Åå hej bloggisen!!

Ovido - Quiz & Flashcards