Sommar Brud

Direktlänk till inlägg 2 juli 2015

Kedjebrev

Av Alicia - 2 juli 2015 15:54

Guud vad varmt det är!!!!

Jag fick precis ett sånt där kallade "kedjebrev" precis. Brukar ni skicka såna vidare? Jag gör det ibland beroende vad det står i det och om jag har tid och ork. Vissa väljer att skicka vidare och vissa inte. Men en sak med "kedjebrev" jag blir irriterad på är när vissa lossas vara KIKTEAM, och skickar typ: Om ni skickar det här till alla i din kiklista så får du massa olika färger på chat bubbel texten. Så skicka inga såna till mig. Men när jag får typ som: om inte du skickar detta till hela din kiklista så kommer din mamma att dö imorgon. Då får jag fan tvångs tankar att jag måste skicka. Vad tycker ni om kedje brev? Puss på er <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alicia - 5 november 2015 13:13

Hej bloggis

Av Alicia - 5 november 2015 08:45

Hej bloggen

Av Alicia - 29 oktober 2015 14:48

Sådär nu har vi kommit iväg till Bowling hallen.. I Mariestad blev det visst, var så himmla dyrt i Skövde. Kosta runt 400kr för 1bana i 1 timme. Så vi tog Mariestad istället. Där man fick 2banor i 1 timme för 200kr. Men det ska bli spännade.. Haha!...

Av Alicia - 29 oktober 2015 08:49


Åå hej bloggisen!!

Ovido - Quiz & Flashcards