Sommar Brud

Direktlänk till inlägg 18 juli 2015

Campa i Forsvik.

Av Alicia - 18 juli 2015 20:08

Hej på er <3 Sitter på mormor och morfars altan och myser. Vi drog med husvagnen som vi sover i inatt och imorgon drar vi till en camping i Forsvik. Vi åkte förbi den igår, den såg super mysig ut! Förresten, jag tänkte börja med en serie till perfekt hy. Varje dag kommer det upp ett tips, i ungefär 15 dagar. Så det blir väll spännande eller? Nu ska jag fortsätta att mysa här mitt ut i skogen. Tur att dem har WI-FI, det finns typ inget att göra. Skulle fan inte klara mig annars hehe. Älskar er <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alicia - 5 november 2015 13:13

Hej bloggis

Av Alicia - 5 november 2015 08:45

Hej bloggen

Av Alicia - 29 oktober 2015 14:48

Sådär nu har vi kommit iväg till Bowling hallen.. I Mariestad blev det visst, var så himmla dyrt i Skövde. Kosta runt 400kr för 1bana i 1 timme. Så vi tog Mariestad istället. Där man fick 2banor i 1 timme för 200kr. Men det ska bli spännade.. Haha!...

Av Alicia - 29 oktober 2015 08:49


Åå hej bloggisen!!

Ovido - Quiz & Flashcards