Sommar Brud

Direktlänk till inlägg 21 juli 2015

Nu drar vi till nästa camping.

Av Alicia - 21 juli 2015 10:07

Morgon på er. Idag åker vi hem från campingen i Forsvik, vi måste hem och mata gätterna och tvätta o sånt. Sen så drar vi igen i eftermiddag till en camping i Värmland nån stans. Jag hoppas verkligen att vi hamnar på en camping med pool. Det är så kallt i vattnet om det inte är en liten sjö. Jag är liksom van att bada i 23 grader som det är i Vristulven. Asså vad jag längtar till fotbollen börjar igen, är as taggad. Behöver dock nya fotbolls skor innan det börjar igen.. Jag somna typ halv 2 inatt, det gick fan inte att somna. Så är jätte trött nu... Jääsp. Det är så irriterande nu när vi sover i husvagnen, mamma ligger och läser högt för min syrra Alma= att hon har tänt stora lampan då går det verkligen inte att sova.. STÖRANDE!! Vi har fått massa små myror i husvagnen vart fan kommer dem ifrån? Nu ska jag äta husvagns frukost, men idag har vi yoghurt också. Ingen vanlig camping frukost alltså hehe. Pössar <3

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Alicia - 5 november 2015 13:13

Hej bloggis

Av Alicia - 5 november 2015 08:45

Hej bloggen

Av Alicia - 29 oktober 2015 14:48

Sådär nu har vi kommit iväg till Bowling hallen.. I Mariestad blev det visst, var så himmla dyrt i Skövde. Kosta runt 400kr för 1bana i 1 timme. Så vi tog Mariestad istället. Där man fick 2banor i 1 timme för 200kr. Men det ska bli spännade.. Haha!...

Av Alicia - 29 oktober 2015 08:49


Åå hej bloggisen!!

Ovido - Quiz & Flashcards