Sommar Brud

Direktlänk till inlägg 22 juli 2015

Fixa och packa

Av Alicia - 22 juli 2015 10:11

Morgon på er, hoppas ni sovit gött <3 Det har jag gjort, det var så skönt att få sova i sin egna säng. Skrev jag igår att vi åker idag istället, jag kommer inte ihåg.. Men vi åker idag om en stund. Ska bli så mysigt! Också fyller jag ju år på söndag, skönt att den här veckan går fort.. Längtar, jag har iallafall önskat mig att åka till Ullared jag och mamma, så får hoppas på det. Nu ska jag fortsätta att packa och fixa lite innan vi åker. Sen kommer det en lista senare på vad jag brukar ha med mig. Bye Bye my babes <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alicia - 5 november 2015 13:13

Hej bloggis

Av Alicia - 5 november 2015 08:45

Hej bloggen

Av Alicia - 29 oktober 2015 14:48

Sådär nu har vi kommit iväg till Bowling hallen.. I Mariestad blev det visst, var så himmla dyrt i Skövde. Kosta runt 400kr för 1bana i 1 timme. Så vi tog Mariestad istället. Där man fick 2banor i 1 timme för 200kr. Men det ska bli spännade.. Haha!...

Av Alicia - 29 oktober 2015 08:49


Åå hej bloggisen!!

Ovido - Quiz & Flashcards