Sommar Brud

Direktlänk till inlägg 23 juli 2015

Örebro!.

Av Alicia - 23 juli 2015 16:58

Hejsan på er igen <3 Nu har vi varit i Örebro. Dem hade massa konster i stan, väldigt imponerande faktiskt.. Sen när vi va där kom jag på att Pinkroom finns ju i Örebro. Så alla började kolla upp vilken gata och så vart det låg på. Då ligger den på Kungsgatan 11. Vi börjar gå och känner jäklar vad länge vi gått. Vi hittar Pinkroom går in och jag köpte ELF All Over Color Stick i färgen 3106 Spotlight, och en present till min bästa kompis My Pallin. Men sen när vi gick ut märkte vi att det bara låg en gata neråt från där vi va. Snacka om att gå i onödan. Men glassen på McDonalds smaka extra gött sen. Bara att den smälte på 2 röda, all min kolasås hamnade i botten hehe.. Nu ska jag gå och bada i poolen och njuta av den blåååsiga sommaren. Vem fan har beställt blåsten?? Hoppas ni gillar kramar <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alicia - 5 november 2015 13:13

Hej bloggis

Av Alicia - 5 november 2015 08:45

Hej bloggen

Av Alicia - 29 oktober 2015 14:48

Sådär nu har vi kommit iväg till Bowling hallen.. I Mariestad blev det visst, var så himmla dyrt i Skövde. Kosta runt 400kr för 1bana i 1 timme. Så vi tog Mariestad istället. Där man fick 2banor i 1 timme för 200kr. Men det ska bli spännade.. Haha!...

Av Alicia - 29 oktober 2015 08:49


Åå hej bloggisen!!

Ovido - Quiz & Flashcards