Sommar Brud

Direktlänk till inlägg 26 juli 2015

Fyller år idag.

Av Alicia - 26 juli 2015 16:29

Hallå mina babes <3 Hoppas ni har det bra. Det har jag på min dag. Jag tänkte efter jag fått alla presenter så lägger jag upp vad det är jag fått. Vad sägs som det? Men jag kan säga en sak jag fick utav mamma och pappa. Jag ska åka till Ullared nån gång i Augusti med mamsen, så det ser vi fram emot. Just nu har vi kalas, så smet undan lite för att blogga. Men jag vaknade imorse med sång och presenter, sen gick vi ner och gjorde go frulle som bestod utav frallor med creme bonjour vitlök, bravos apelsin joucie och jordgubbs smothie. Super mysigt. Efter det gjorde jag iordning mig och pappa och jag åkte till Willys och handla tills ikväll. Juste ikväll kommer det några kompisar på middag. Då ska vi äta kyckling enchiladas och dricka Looka Crush Jordgubb. Ska blir super gott. Asså vi bada ju igår också åkte vi vatten rush kana. Mitt i rushkanan så åkte min bikini upp, as pinsamt. Så jag åkte färdigt och höll fast bikinin ibak. Och ställde mig vid pool kanten. Och försökte knäppa den igen men det gick verkligen inte haha. Men som tur var så kom mina syskon ner från rusch kanan typ 30 sekunder efter. Så dem fick hjälpa mig. As pinsamt. Måste sätt helt knäppt ut. Hoppas ingen såg hehe..
Många kramar till dig <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alicia - 5 november 2015 13:13

Hej bloggis

Av Alicia - 5 november 2015 08:45

Hej bloggen

Av Alicia - 29 oktober 2015 14:48

Sådär nu har vi kommit iväg till Bowling hallen.. I Mariestad blev det visst, var så himmla dyrt i Skövde. Kosta runt 400kr för 1bana i 1 timme. Så vi tog Mariestad istället. Där man fick 2banor i 1 timme för 200kr. Men det ska bli spännade.. Haha!...

Av Alicia - 29 oktober 2015 08:49


Åå hej bloggisen!!

Ovido - Quiz & Flashcards