Sommar Brud

Alla inlägg den 3 juni 2015

Av Alicia - 3 juni 2015 21:06

Hej! Vad har ni gjort idag? Själv har jag vart på stan i några timmar, med en kompis. Shoppat lite och fikat. Meningen var att vi skulle åka till comerce. Meen så blev det inte, så vi åkte till Mariestad istället. Jag köpte lite smink bortstar från needs, ett lipgloss från Lindex, ett eyebrow-powder (duo) från Isadora. Gud köper typ aldrig något från Isadora. Har typ aldrig blivit så! Provade den förut, den var super bra as dryg var den så den räcker länge. Vill ni ha lite bilder på sakerna jag köpt? Kan försöka hinna få upp några imorgon. Men men.... Jag lovar inget. Så mycket att göra imorgon! Ska in till Skövde och fixa lite ärenden och lite annat sånt där. Men jag ska försöka tränga in ett inlägg någon gång imörn. Nej nej nu måste jag gå och lägga mig är super duper trött.. Ska gå upp sju imorgon. Möte 9 i Skövde som kommer att ta några timmar!!:O Gäller att man är utvilad! Men godnat alla sötnosar där ute??

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards