Sommar Brud

Alla inlägg den 7 juni 2015

Av Alicia - 7 juni 2015 21:34

Fy fan vad ful min blogg ser ut. Alltså den där laim gröna bakgrunden. Har inte varit inne och kollat hur den såg ut. Haha. Men ska försöka fixa det. Min dator har gått kraschat helt, och man kan bara fixa hur bloggen ska se ut via en dator. Ska se om jag kan låna någon kompis dator tills jag skaffat en ny! Får väll bli de man får önska sig i födelsedags present! Man måste ju kunna blogga liksom. Har även tänkt att fota en header snart. Så en ny header kommer upp i sommar. Och förresten idag när vi var i stan och kollade på Elisas, så kom det fram en "fotograf" och frågade mig och min syster hon fick fota oss. Så fick leka lite modell;-) men det gör ju inget sånt är ju kul! Hon sa även att hon sökte några som hon fick träna att fota på, tänkte slänga iväg ett sms till henne sen och säga att jag är intresserad. Jag blir fotad gratis och jag får inte betalt meen. Det gör ju inget hon fotar mig med en as bra kamera och sen skickar hon dem till mig. Då har jag ju as snygga bilder till bloggen sen! Och jag ska försöka lägga upp lite bilder på bloggen. Det kommer. . hehe! Men vi hörs väll imorgon eller? /Puss på er?

Av Alicia - 7 juni 2015 18:28

Hej? Förlåt att jag inte skrivit något inlägg dem senaste dagarna, men... Det har hänt en sak som är väldigt hämligt just, ni kommer få reda på vad det är men inte än Tyvärr:'( . Kommer ett inlägg lite senare idag! Puss på er?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards