Sommar Brud

Alla inlägg den 22 juni 2015

Av Alicia - 22 juni 2015 20:27

Hej hej bloggen <3. Kom precis hem från träningen. Vi fick jogga runt alla fotbolls planerna, snacka om att köra med oss i värmen phhuu. Men han va la tvungen att se till att vi fick igång kondisen tills imorgon, match ju! Nej nu måste jag upp i duschen, äta och gå o lägga mig. Blir alltid så yr och känns som jag har feber efter jag spelat. Är det normalt?? Puss på er <3

Av Alicia - 22 juni 2015 16:28

Hej på er. Snart träning nurå. Har fotat bilder typ hela eftermiddan. Söker till Skandinavien models, det är är en modell agentur i Linköping. Håll tummarna för mig hehe.. Här kommer en utav bilderna som jag tog idag.

Av Alicia - 22 juni 2015 11:54

Hej bloggen <3 Vad ska ni göra idag? Jag ska typ inte göra någon ting, förutom att träna fotboll ikväll. Har märkt att jag har fått lite bättre kondition än tidigare. Alltså jag har bra kondis ändå jag har ju typ tränat två gånger i veckan sen jag var 5-6 år.Fick typ någon liten smink väska igår utav farmor. Det var en mascara, ett blush, en ögonbryns borste och en puder borste. Tack så mycket <3. Puss puss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards