Sommar Brud

Alla inlägg under juni 2015

Av Alicia - 20 juni 2015 11:09

Godmorgon bloggen? Jag tänkte att vi drar igång en veckans blogg tävling.

Vi gör så här: Ni länkar era bloggar eller länkar en kompis blogg, eller någon blogg som ni tycker är bra. Jag kollar igenom alla bloggar och väljer ut 4-6 stycken.
Jag länkar dem bloggarna i ett blogg inlägg och så får ni rösta. Den blogg som vinner kommer jag att länka i varje blogg inlägg i en vecka. Lycka till?

Av Alicia - 19 juni 2015 17:32

Så här ser jag ut idag? Ett blomigt linne och ett par svarta jeans. Senare sen så blir det en tävling, veckans blogg! Puss på er???

Av Alicia - 19 juni 2015 16:50

Midsommar fika är ju alltid trevligt. Väntar på att gästerna ska komma haha..?

Av Alicia - 19 juni 2015 08:25

Glad midsommar på er? Hur ska ni fira idag? Vi ska iallafall typ klockan tolv äta sill och potatis hemma. Och sen så åker vi bort till ett midsommar firande i Odensåker, där brukar vi dansa runt midsommar stången och fika lite. Efter det så kommer några kompisar hem till oss, vi spelar lite kubb, tipspromenad och lite sånt. Och på kvällen grillar vi sen. Såhär brukar vi fira våran midsommar???

Av Alicia - 18 juni 2015 18:56

1. Favorit dag på året? 26 Juli.
2. Kan du stå på huvudet, (utan att luta dig mot en vägg)? Nej, jag skulle slå ihjäl mig haha.
3. Kramar eller kyssar? Hmm, kramar tror jag.
4. Choklad eller vanilj? Lätt, choklad.
5. Har du tatueringar? Nej.
6. Är du kär i någon kändis? Nej.
7. Vilka böcker läser du just nu? Inga, hittar aldrig någon bra hehe.
8. Piercingar? Ja, om öronen räknas.
9. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Mm smöriga är godast.
10. Hundar eller katter? Hundar, förstår mig inte på katter hehe.
11. Favorit blomma? Rosor kanske.
12. Har du blivit påkommen göra något du inte får göra? Säkert när jag var liten.
13. Har du en bästa kompis i det motsatta könet? Ja.
14. Har du älskat någon gång? Ja.
15. Vem vill du träffa just nu? Vet inte hehe.
16. Har du någon gång skjutit med pistol. Nej bara luftgivär hehe..
17. Gillar du att flyga med flygplan? Vet inte, har aldrig gjort det :'(.
18. Höger eller vänster-hänt? Höger.
19. Hur många kuddar sover du med? En, tycker det är obekvämt att sova med fler.
20. Saknar du något? Hm, I don't know.
Puss på er?

Av Alicia - 18 juni 2015 15:38

Hejsan? Var i Skövde en stund nu på eftermiddagen och köpte en saltvatten spray. 20 spänn på rean (AWESOME)!
Passade även på att köpa lite kläder till min lillasyster jag och mamma. Många klänningar blev det haha.
Vad ska ni ha på er imorgon på midsommar? Svårt när det ska regna så :'(. Jävlar kom precis på att mina jätte ljus rosa jeans ligger i tvätten, tänkte ha dem imorgon ju hehe. Dem kanske hinner bli tvättade, men torra veti fan haha. Det löser sig imorgon, får vi hoppas. Blogglista sen ju. Älskar er???

Av Alicia - 17 juni 2015 20:55

Hej. Nu ska jag ta och skärpa mig, känns som jag aldrig bloggar hehe. Och igår lovade jag er en blogglista, förlåt. Den kommer imorgon. Just nu sitter jag och kollar på Tunnelbanan och innan det stod jag i skiosken. Spelar ju fotboll! Inlägg imorgon och då blir det skärpning, många inlägg ska upp. Godnatt hörni?

Av Alicia - 16 juni 2015 12:49

Hej? Vad tycker ni om den här borsten som typ alla har? Den populära TANGLETEEZER!

Vad jag tycker om TANGLETEEZER!
POSITIVT:
?Den är liten och behändlig.
?Den tar inte så mycket plats.
?Skön att hålla i.
?Den sliter inte lika mycket på håret, tack vare att det inte är några pluppar längs upp på piggarna.
?Det gör inte lika ont att borsta i tovor med som en vanlig borste.

NEGATIVT:
?Den reder inte ut tovor så snabbt.
?Man får borsta väldigt länge för att bli av med allt trassel.
?Den är ganska dyr emot vad en vanlig borste kostar.
?Det är väldigt svårt att fixa benan på grund av formen.

TANGLETEEZER får 7 poäng av 10.

Ovido - Quiz & Flashcards