Sommar Brud

Alla inlägg under juni 2015

Av Alicia - 16 juni 2015 10:10

Godmorgon på er ? Var i stan igår och köpte dessa tights på Ginatricot. Älskar verkligen deras tights. Dem är såå sköna hehe. Vad tycker ni? Har även ett par andra tights där ifrån, dem där vanliga som är svarta och så står det WORK OUT på med vit text. Har ni några tights där ifrån?
Senare idag sen så kommer det en blogglista för att jag har fått 20 unika besökare på bloggen haha! Tack så mycket ?

Alltså när jag hör/läser unika besök tänker jag alltid på Ack Värmland haha. Har ni sett det avsnittet där alla börjar blogga? Sjukt kul.
Inlägg senare håll utkik, kramar till er????

Av Alicia - 14 juni 2015 13:32

Hej. Har inte bloggat på länge för att jag har mått skit dåligt, eller mår fortfarande ganska dåligt. Men jag ska försöka blogga så gott jag kan;-). Här har ni ett recept på en jätte god smothie som ni måste smaka på i sommar.
Yoghurt 2 dl.
Mjölk 1 dl.
Bär/ frukt 1-2 dl
Vaniljsocker 1 kryddmått
Mixa allting, häll upp i ett glas. Sätt dig ute och njut? inlägg senare Puss

Av Alicia - 12 juni 2015 10:36

Nu är det äntligen SOMMARLOV! Jag hoppas att ni får en underbar sommar? Hälsningar Alicia?

Av Alicia - 10 juni 2015 21:04

Hej? Har suttit och plannerat blogg inlägg i en hel evighet nu. Men nu så är jag färdig. Imorgon är den sista dagen på skolan JIPPIE! Och sen är det skolavslutning på fredag. Jag har en fråga till er. Vill ni att jag ska göra ett inlägg där ni får ställa hur många frågor ni vill till mig, och sen så svarar jag på alla era frågor? Om ni vill det kommentera ett JA då. Imorgon kommer det upp massor av nya fräscha inlägg. Och i helgen så kommer det upp ytterligare en till blogglista. Sov gott allihopa ?

Av Alicia - 10 juni 2015 18:08

1. Vem är din BFF? My Pallin.
2 . Vad har du för skostorlek? Jag har 38/39.
3. Brukar du skratta för dig själv? Ja ibland, om jag typ kollar på något roligt.
4. Vilket är ditt favorit nummer? Mitt är 9, för att jag hade det nummret när jag spelade fotboll förra året. Jag gjorde alltid mål hehe!
5. Vad var det senaste du åt? Det var nog rabarberpaj med vaniljvisp.
6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? Haha, rosa såklart!
7. Hur är vädret just nu? Jätte varmt och soligt sköönt hehe.
8. Vem var den senaste personen som du pratade med i telefon? Mamma hehe!
9. Vad är det första du ser hos en partner? Hmm, håret, ansiktet och magen haha.
10. TV eller dator? Lätt dator kollar typ aldrig tv, har annat att göra!
11. Favorit TV program? Ack Värmland, fast det är ju slut nu.
12. Har du några syskon? Ja det har jag fyra stycken.
13. Längd? 1,55.
14. Hårfärg? Brun med lite ljusare slingor.
15. Ögonfärg? Blå.
16. Favorit högtid? Julafton och midsommar!
17. Favorit månad? Juli, för att jag fyller år då hehe?.
18. Vilken var den senaste filmen du såg? The Duff, den är as bra. Såg den med My!
19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning? Ja kanske nån gång.
20. Favorit dag på året? 26 Juli, fyller år!


Av Alicia - 9 juni 2015 22:36

Hej? Jag önskar att jag kunde skriva ett "vanligt" inlägg. Men jag har jätte ont i huvudet och jag typ svimmar snart :-( Men lovar imorgon kommer det inlägg så det står härliga till ;-)haha. Sov gott allihopa?

Av Alicia - 9 juni 2015 21:43

En liten outfit bild ? Har på mig ett par svarta shorts från kappahl. En typ regnbågs färgad kort t-shirt från ginatricot. Och ett par flipp-flopps från karlssons. Inlägg senare ? Puss på er?

[Bild]

Av Alicia - 9 juni 2015 20:05

Haha varför blir hjärtarna frågetecken?

Ovido - Quiz & Flashcards